"POMÓŻ MI POLSKO"
ZMIANA EDUKACJI DZIECKA (WAŻNE)

ZMIANA EDUKACJI DZIECKA (WAŻNE)

Pomijając żłobki, także przedszkola i szkoły przygotowują już małe dziecko do zbrodniczego włączenia naszego dziecka do systemu. Jak to się dzieje? Dzieci odcinane są od natury, przygotowywane by standaryzować się pod usługi systemu, bez podstawowych zajęć, które powinny być im zaoferowane m.in. jak zmniejszać stres, lęki, korzystać z uczuć, emocji, pamięci, jaźni, energetycznego DNA, genetyki, wspierać jedność, wartości, tożsamość narodową, szacunek do przodków, prawdziwości naszej kultury i faktycznych zasobów narodowych. Standardowe błędy obecnej edukacji:

  1. dziecko rozpoczyna edukację od pisania, czytania, logiki myślenia, wg standardów, a nie wyboru tego kim z serca dziecko chce zostać. Rodzi to późniejsze problemy wychowawcze, programuje dziecko na kolejne etapy systemu, które w ramach tzw. przedmiotów, klas, oceniania, uczenia tego co system chce, ale także uczenia zapamiętywania, a nie korzystania z umysłu, zmysłów, odkrywania własnej ścieżki.
  2. system oceniania wyrabia w dziecku zależność od opinii innych, nawyk podlegania ocenianiu, zamiast poczucie własnej wartości. W rezultacie zamyka się młodego człowieka na to kim jest, a otwiera się go na to czym (dokładnie) chce go uczynić system, w silnym połączeniu z religią.
  3. kształcenie z użyciem technologii komputerowych. Dziś wiadomo, że sztuczna inteligencja, która w zmowie inwigiluje, kontroluje, steruje przekazem i umysłami, jest ZBRODNICZA, gwałci wszelkie prawa, a dziecko narażone na pornografię z niej płynącą, edukację zdalną, która zmienia strukturę szyszynki, zmienia intuicyjność na logikę i wymusza kolejne działania, poprzez sterowanie przekazem. Rodzice nie zdają sobie nawet sprawy jak duże me to znaczenie na zdrowie i życie dziecka (z serca, duszy, charakteru, kreatywności, nawyków i całego przyszłego życia).

 

Oszpecanie dziecka, kierowanie ku pracy niewolniczej i marnowanie zasobów ludzkich realizuje się m.in. przez pozbawianie dziecka:

  • tożsamości – wynaradawianie (szkoła uczy fałszywej historii, bez szacunku do przodków, zakłamane fakty historyczne, bez przesłania)
  • prawdziwego rodzimego po przodkach języka (język tzw. polski jest sfałszowany, w mowie jest hipnotyczny, a nawet w niskich wibracjach wchodzi w trans. Przez to dzieci zaczynają się stresować, przeżywać lęki, miewają trudności porozumiewania się, bo w trakcie komunikacji wibracyjnie i energetycznie powstają sprzeczności)
  • poczucia wartości w wyniku oceniania (np. ocena ZERO, MIERNY, DOSTATECZNY), wspierania kultów władzy, śmierci, posiadania. Rodzic nie ma na to wpływu, gdyż większość z nas i naszych rodziców (jak my byliśmy mali) i przeszłych pokoleń była zwyczajnie poddawana praniu umysłów, poprzez stosowanie technik wynaradawiania, kradzieże tożsamości, podszywanie się, represje, morderstwa i gnębienie narodu polaszego.
  • samodzielności i kreatywności oraz tego, że dziecko potrafi tworzyć z duży i serca i być wolne od urodzenia, bez bezprawia, restrykcji, komplikacji, zbędnej technologii, która deprawuje i ZNIEWALA WRĘCZ umysły,
  • jedności i mocy narodu (stopniowe wmawianie osobności m.in. prawo morskie, bezprawne przepisy od konstytucji włącznie, używanie zwrotów osobowych, rozdzieleń, kar, zniewoleń, tłukąc dziecku wiedzę zbędną do umysłu, zamiast zamiast skupić się na jego energetyce, poczuciu jedności, równością emocjonalną i bardzo ważnym odczuwaniu własnego JAM JEST).

 

Obecny system, który wspiera też pornografię, media hipnotyzujące społeczeństwo, bezprawie, zbrodnie, kradzież majątku naszych przodków i naszych, sterowanie umysłem i sztuczną inteligencją, inwigilację itd.. uczy jak podążać za pieniądzem, zamiast za miłowaniem ludzi (Bogaty –> Boga TY, Złoty –> Zło TY, itd… Język kieruje młody umysł na fałszywe uważności (wielobóstwo nowoczesnego zdeprawowanego obcymi parakulturami świata), pokazując nam obrazy, seriale, filmy i bombardując od dziecka obrazami i przekazami podprogowymi. Robi się tak celowo, by później móc sprawniej manipulować umysłem, który nie zna innych znaczeń, a nawet jako człowiek dorosły się tego nie domyśla, bo szkoła uczy bezmyślności. Dzieje się to za pieniądze podatników, które trafiają do korporacji, która ma czelność wpuszczać do naszego kraju kolejnych złodziei i jako złodziej sprzedaważ złodziejom nasze ziemie, majątki, rynki, zasoby i technologie, a młodych ludzi wysyłać do innych krajów, gdyż wcześnie zabierze się im tlen i możliwość uczciwego prowadzenia przedsiębiorstw.

Nie da się tego nawet określić i w słowach wyrazić, gdyż na światło dzienne te zbrodnie dopiero wychodzą, fałszywa historia, która m.in. ukrywa podstawowy fakt że byliśmy Lachitami, jako pokojowy naród zostaliśmy napadnięci przez zaborcze i mordercze cesarstwo rzymskie, bezczeszczące nasze dziedzictwo, za czym podążyła indoktrynacja religijna: kościół RZYMSKO  KATA LICKI. Więcej na stronie www.lachici.pl